Anmeldelse af skade i afdelingen Mølleriet

I tilfælde af skade udenfor normal arbejdstid
Opdager du en skade, som ikke kan vente, skal du kun ringe ét sted:

22 28 20 24

En skade, som ikke kan vente er f.eks.:

  • Indtrængende vand eller et utæt vandrør
  • Skader efter hærværk eller indbrud
  • Skader efter brand, sodskader i beboelse, opgang, kælderareal eller fællesvaskeri
  • Skader på elinstallationer eller efter strømafbrydelser
  • Ingen varme i ejendom eller lejlighed
  • Gaslugt i ejendom 

 

 

 

 

 

 

 

En skade som kan vente

En skade, som godt kan vente til varmemesteren er på arbejde igen, er f.eks.:

  • Væltet hegn, der ikke spærrer vej eller hovedsti
  • Stoppet affaldsskakt
  • Wc, der løber, vandhane/bruser, som drypper
  • Radiatorventil der ikke kan åbnes/lukkes
  • Nedbrud i fællesvaskeri
  • Nedbrud i antenneforbindelsen

Kontakt Himmerland Service 

 

 

 

Husk dækning via egen indbo- og familieforsikring
Himmerlands forsikring dækker ikke dine private ting og møbler.

Derfor anbefaler vi meget kraftigt, at du/I sørger for at have en indbo- og familieforsikring, så I er dækket ind i tilfælde af skader på privat indbo og møbler i egen bolig.

Søg dokumenter
Tryk her for at søge
Se boliger
 
Navigation

Administrationsadresse

Himmerland Boligforening
Rendsburggade 22
9000 Aalborg

Tlf: 96 31 52 00

Cvr: 35 77 30 10

EAN: 5790001970789
© 2024 abhim.dk
 
 
Vi bruger cookies til at forbedre brugeroplevelsen Vi benytter funktionelle cookies til at få websitet til at fungere optimalt. De anvendes primært til anonym trafikmåling via Google Analytics, for at kunne analysere brugen af vores hjemmeside, så vi løbende kan forbedre funktion og indhold.

OK