Afdelingen har hvert år et fast beboermøde, hvor der bl.a. vælges medlemmer til afdelingsbestyrelsen, forslag og ideer til forbedring af afdelingen samt ændringer i husorden og vedligeholdelsesreglement.
Til gengæld kan der ikke behandles personsager, ansattes forhold eller forhold, der er lovbestemte.
Forslag til beboermødet skal indeholde:
• hvilken afdeling, forslaget er til
• dato for mødet
• oplysninger om forslagsstiller/forslagsstillere
• selve forslagets tekst
• begrundelse for forslaget
NB. Husk man skal kunne stemme JA eller NEJ til forslaget.
For at få et forslag behandlet på beboermødet, så skal det være skriftligt, og være Himmerlands administration i hænde senest 2 uger før mødet.
Forslaget kan sendes i formularen her (forslagsstiller får selv en mail med den indsendte tekst) eller pr. mail til gb@abhim.dk eller pr. brev til Himmerland Boligforening, Rendsburggade 22, 9000 Aalborg