2019 bliver for Himmerland Boligforenings vedkommende et år med ekstra synlighed. Som mange givetvis ved, runder vi 75 år i slutningen af marts, men vi vil ikke begrænse os til at markere det en enkelt dag. Vi satser derimod på en helårsmarkering, hvor vi allerede har lagt ud med at præsentere den tilpasning af vores logo, der vil følge os i 2019. Senere følger ad en lang række kanaler budskaber, der tydeliggør og yderligere cementerer vores position.
Udgangspunktet for jubilæumsårets profilering, der er udarbejdet af vores mangeårige samarbejdspartnere Klaus Dahl-Jensen, John Hird, Leo Griffin og Steen Bjerre - er, at vi i 75 år har opgraderet Aalborg. Først bolig for bolig og opgang for opgang. Så afdeling for afdeling. Og nu hele bydele. Det er netop ordet "opgradering", der er omdrejningspunktet. Det kan man allerede nu begynde at se meget mere om i forskellige medier - og meget mere følger ganske snart.